Με τα πρώτα χιόνια που πέφτουν στην περιοχή της Ημαθίας, αμέσως η σκέψη των περισσοτέρων "ταξιδεύει" σε κάποιο χιονοδρομικό κέντρο τηςε περιοχής, όπως είναι του Σελίου και των Τριών-Πέντε Πηγαδίων στο Βέρμιο και του Ελατοχωρίου στα Πιέρια.
Συνεχώς αυξάνεται η οικολογική δραστηριότητα της προσκοπικής Ομάδας Διάσωσης Άγριας Ζωής (ΠΟΔΑΖ) του 3ου Συστήματος Δασοπροσκόπων Βέροιας. Μάλιστα η αποτελεσματικότητα των δράσεων και η φροντίδα της άγριας ζωής του τόπου μας, δεν περνά απαρατήρητη ανά την Ελλάδα, καθώς πολλές φορές η ΠΟΔΑΖ του 3ου Συστήματος Δασοπροσκόπων Βέροιας, αποτελεί σημείο αναφοράς για άλλα προσκοπικά συστήματα.
Η Ιερά Μητρόπολη Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας αξιοποιώντας το δίαυλο του διαδικτύου στην δύσκολη περίοδο που διανύουμε έχει δημιουργήσει σειρά εβδομαδιαίων διαδικτυακών εκπομπών παράλληλα με τις μεταδόσεις των Ιερών Ακολουθιών.
Η Κουμαριά είναι ένα ορεινό χωριό του Ν. Ημαθίας, χτισμένο στους πρόποδες του ανατολικού Βερμίου με μέσο υψόμετρο 780μ. Είναι Τοπική Κοινότητα του Δήμου Βέροιας. Βρίσκεται 13 χλμ. Δ. της πόλης της Βέροιας και 12 χλμ. Ν. του χιονοδρομικού κέντρου Σελίου. Έχει πληθυσμό περίπου 60 κατοίκων την χειμερινή περίοδο ενώ τους καλοκαιρινούς μήνες ο πληθυσμός της αυξάνεται και φτάνει και τους 350 κατοίκους.
Στη βορειοδυτική άκρη της ανοικτής αυλής της εβραϊκής συνοικίας, με τα λιθόστρωτα σοκάκια και τα επιβλητικά αρχοντικά, ο επισκέπτης μπορεί να συναντήσει το πέτρινο κτήριο της παλιάς Εβραϊκής συναγωγής με τον πλούσιο και περίτεχνο εσωτερικό διάκοσμο.
Τη Δευτέρα 4 Ιανουαρίου το απόγευμα το Γραφείο Ποιμαντικής Διακονίας της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας πραγματοποίησε την καθιερωμένη «Σύναξη Αναγνωστών και Ιεροπαίδων», με το πρόσφορο μέσο του διαδικτύου, καθώς καθίσταται αδύνατη η προσωπική επικοινωνία.
Παρακολουθήστε σε απευθείας σύνδεση σήμερα Τρίτη 5 Ιανουαρίου στις 6:00 μ.μ. τον Αρχιερατικό Εσπερινό της εορτής των Θεοφανείων χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμονος από τον υπό κατασκευή Ιερό Ναό του Αγίου Λουκά του Ιατρού στην Ιερά Μονή Παναγίας Δοβρά Βεροίας.
Μ' ένα συγκινητικό βίντεο που δημιούργησαν και ένα συνοδευτικό κείμενο με το οποίο εκφράζουν τις ευχαριστίες τους, στέλνουν τις ευχές τους για το νέο έτος "Τα Παιδιά της Άνοιξης":
«Η σημερινή μέρα είναι ιδιαίτερα σημαντική γιατί στον ένα χρόνο που πέρασε η πίεση ήταν μεγάλη σε ατομικό, κοινωνικό και σε επίπεδο υγειονομικού συστήματος» είπε ο Διοικητής της 3ης ΥΠΕ Παναγιώτης Μπογιατζίδης κατά την σημερινή επίσκεψή του στο Νοσοκομείο Βέροιας για να παραστεί στους πρώτους εμβολιασμούς που έγιναν στο υγειονομικό και το βοηθητικό προσωπικό της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας, της Παθολογικής κλινικής, της Kλινικής covid-19, καθώς και του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών.
«Με τους εμβολιασμούς έχουμε ένα χρήσιμο εργαλείο για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τον κορωνοϊό και αντίστοιχα την υγειονομική κρίση» είπε μεταξύ άλλων ο Παναγιώτης Μπογιατζίδης.
Δείτε το παρακάτω βίντεο με τις δηλώσεις που έκανε παρουσία του Διοικητή του Νοσοκομείου Ηλία Πλιόγκα.

