Με αφορμή την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου, κατά την οποία οι έφηβοι αποκτούν περισσότερο ελεύθερο χρόνο, περισσότερες εξόδους και μεγαλύτερη αυτονομία, η Διευθύντρια του Κέντρου Αρωγής και Ενδυνάμωσης Εφήβων (ΚΑΕΕ) της «Πρωτοβουλίας για το Παιδί», κ. Θεοδώρα Νιώπα, Κοινωνική Λειτουργός,…