Η συχνή κατανάλωση καυτερών και πικάντικων φαγητών, με καυτερές πιπεριές, κάρι και άλλα μπαχαρικά, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου και να ευνοήσει τη μακροζωία, σύμφωνα με μια νέα αμερικανο-κινεζική επιστημονική έρευνα. Πάντως, τα ευρήματα της μελέτης χρειάζονται μελλοντική επιβεβαίωση.
Όσοι άνδρες γίνονται πατέρες σε ηλικία κάτω των 25 ετών, αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο να πεθάνουν πρόωρα στη μέση ηλικία, σύμφωνα με μια νέα φινλανδική επιστημονική έρευνα.
Η μελέτη δείχνει ότι η πατρότητα σε νεαρή ηλικία σχετίζεται με αυξημένη πιθανότητα ο άνδρας να έχει χειρότερη υγεία αργότερα στη ζωή του και να πεθάνει νωρίτερα, σε σχέση με όσους συνομηλίκους του γίνονται πατέρες σε μεγαλύτερη ηλικία.
Ένα πειραματικό φάρμακο μπορεί να μειώσει ουσιαστικά τα επίπεδα των τρυγλυκεριδίων στο αίμα, περιορίζοντας έτσι τον κίνδυνο καρδιακών προβλημάτων και παγκρεατίτιδας.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό άρθρο του New England Journal of Medicine, ερευνητές του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Σαν Ντιέγκο, με επικεφαλής τον Δρ Τζοζεφ Βιτζτουμ, διαπίστωσαν ότι το νέο φάρμακο με την προσωρινή ονομασία ISIS 304801 μειώνει τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων στο αίμα έως και 71%, και μάλιστα χωρίς παρενέργειες.
«Πρωταθλητής» στον αγώνα των φυσικών συστατικών κατά του διαβήτη αναδείχθηκε η κανέλα, σύμφωνα με ειδική έρευνα αμερικανών επιστημόνων, οι οποίοι αναζήτησαν το καλύτερο φυσικό αντίδοτο στην τεχνητή ινσουλίνη.
Ποιο είναι το ιδανικό μενού για να τραφούμε σωστά με λίγα χρήματα; Όσπρια, λαχανικά, σαρδέλες, δημητριακά και πουλερικά πρωταγωνιστούν στη lowbudgetλίστα.
Επιστήμονες από την Ολλανδία πιστεύουν ότι βρήκαν τον λόγο για τον οποίο η υπερκατανάλωση κόκκινου κρέατος αυξάνει τις πιθανότητες εκδηλώσεως καρκίνου του παχέος εντέρου.
Το κλειδί, λένε, είναι η χρωστική ουσία που δίνει στη μπριζόλα και στον κιμά το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα τους.
Τα κάθε είδους εμβόλια σώζουν εκατομμύρια ζωές κάθε χρόνο, «διδάσκοντας» στο ανοσοποιητικό πώς να καταπολεμά καλύτερα τους παθογόνους μικροοργανισμούς (βακτήρια και ιούς).
Όμως μια νέα αμερικανο-βρετανική επιστημονική έρευνα έρχεται να ενισχύσει τους φόβους ότι, κατά παράδοξο τρόπο, ορισμένες φορές ένα εμβόλιο είναι δυνατό να «μάθει» στα μικρόβια πώς να γίνουν πιο επικίνδυνα.
Το να χρησιμοποιείτε βότανα και μπαχαρικά στην μαγειρική είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσετε την γεύση και την εμφάνιση ενός πιάτου χωρίς την προσθήκη νατρίου (αλάτι), αλλά και ένας εξαιρετικός τρόπος για να πάρετε πρόσθετες θρεπτικές ουσίες και σημαντικά οφέλη για την υγεία σας ταυτόχρονα.
Η χημειοθεραπεία είναι ανώφελη και μάλιστα επιζήμια για την ποιότητα της ζωής των καρκινοπαθών που βρίσκονται στο τελικό στάδιο της νόσου, σύμφωνα με κλινική μελέτη που δημοσιεύει στην ηλεκτρονική του έκδοση η αμερικανική επιθεώρηση JAMA Oncology.
Ετοιμάζεστε για την παραλία; Πάρτε για καλό και για κακό μαζί σας μία καρέκλα ή μία ψάθα (την οποία θα χρησιμοποιείτε πάντοτε από την ίδια πλευρά), διότι νέα επιστημονικά ευρήματα υποδηλώνουν ότι δεν είναι διόλου καλή ιδέα να καθίσετε στην άμμο.

