Στην καρδιά της πολιτικής ζωής της χώρας, στη Βουλή των Ελλήνων, πραγματοποιήθηκε χθες στις 30 Ιανουαρίου, μια ιδιαίτερη συνάντηση με τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου Βέροιας. Η συνάντηση αυτή αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για τους νέους να γνωρίσουν από κοντά…