Την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, στις 19:30, στον αύλειο χώρο του Ωδείου της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας, πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με τίτλο «ΔΟΣ ΜΟΙ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΥΔΩΡ», με αφορμή τη λήξη των μαθημάτων του Παιδικού Εργαστηρίου Ζωγραφικής και…