Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου ΓΕΛ Αλεξάνδρειας προσκαλεί μαθητές, γονείς και φίλους στον φετινό χορό αποφοίτησης της Γ΄ τάξης, που θα πραγματοποιηθεί στο Κτήμα Αφροδίτη, το Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2025, στις 21:00. Πλήρες μενού και απεριόριστο ποτό, σε…