Ρεπορτάζ με τίτλο «Ελληνική διατροφή χωρίς γλουτένη και 6 βασικά συστατικά της ελληνικής κουζίνας», που υπογράφει η δημοσιογράφος Samantha McLeod, «φιλοξενήθηκε» στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας «Province», από τις πλέον δημοφιλείς στον δυτικό Καναδά.
Eίναι γνωστό ότι η υπερβολική κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών δεν βοηθάει την ανδρική επίδοση στο κρεβάτι, αλλά τώρα οι επιστήμονες λένε ότι ένα ποτήρι μπίρας ή κρασιού μπορεί και να βελτιώσει την ανδρική γονιμότητα. Δημοσίευμα της εφημερίδας The Independent αναφέρει ότι ο καφές και τα διάφορα καφεϊνούχα αναψυκτικά κάνουν τους άνδρες λιγότερο γόνιμους, ενώ μια άλλη μελέτη υποδεικνύει ότι η κατανάλωση κρέατος βελτιώνει την πυκνότητα των σπερματοζωαρίων συγκριτικά πάντα με την κατανάλωση χορτοφαγικής δίαιτας.
Για τις ανακρίβειες και τα ψέματα -όπως είπε- που κυκλοφορούν για το ηλεκτρονικό τσιγάρο μίλησε εχθές ο καρδιολόγος και ερευνητής στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο Αθηνών Κωνσταντίνος Φαρσαλινός, κατακρίνοντας φήμες περί εκρήξεων ηλεκτρονικών τσιγάρων ή συσσώρευσης υγρών στον πνεύμονα από τη χρήση του.
Εάν πιστεύατε ανέκαθεν ότι με το αγαπημένο σας πρόσωπο σας συνδέει μια ιδιαίτερη χημεία, μάλλον έχετε δίκιο. Ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ένα παθιασμένο φιλί απελευθερώνει μια περίπλοκη χημική αντίδραση στον εγκέφαλο, η οποία προκαλεί στον ερωτευμένο άνθρωπο την αίσθηση της διέγερσης, της χαράς ή της χαλάρωσης.
Η διγλωσσία δεν συνιστά ανασταλτικό παράγοντα στις γνωστικές επιδόσεις των μαθητών, ενώ παρά τις όποιες δυσκολίες μπορεί να συνεπάγεται για ένα παιδί η ταυτόχρονη χρήση δύο γλωσσών, τελικά επηρεάζει θετικά την ανάπτυξη των μη λεκτικών γνωστικών του λειτουργιών.
Οι άντρες που κάνουν πολύ σεξ μπορεί να διατρέχουν μειωμένο κίνδυνο να εκδηλώσουν καρκίνο του προστάτη, αναφέρουν επιστήμονες από τον Καναδά.
Σε μελέτη που πραγματοποίησαν με περισσότερους από 3.200 άντρες ανακάλυψαν πως όσοι είχαν 20 ή περισσότερες ερωτικές συντρόφους στη διάρκεια της ζωής τους διέτρεχαν κατά 28% μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο του προστάτη.
Οι αστυνομικοί κινδυνεύουν έως 30 έως φορές περισσότερο από ξαφνικό θάνατο λόγω καρδιάς, όταν βρίσκονται εν ώρα υπηρεσίας και εμπλέκονται στην αντιμετώπιση στρεσογόνων καταστάσεων, όπως καταδιώξεις υπόπτων, συμπλοκές κ.ά., σε σχέση με τις αστυνομικές δραστηριότητες ρουτίνας, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα με την καθοδήγηση και συμμετοχή ελληνικής καταγωγής επιστημόνων.
Η σχέση της διαμέτρου της μέσης ενός ατόμου με το ύψος του, μπορεί να είναι πολύ πιο χρήσιμη πρόβλεψη για τον κίνδυνο θανάτου από το δείκτη μάζας σώματος, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Οι αντιοξειδωτικές ουσίες φλαβανόλες, οι οποίες περιέχονται στο κακάο και στη σοκολάτα, ανέστρεψαν σε υγιείς ανθρώπους την απώλεια της μνήμης που οφείλεται στην προχωρημένη ηλικία, όπως ανακοίνωσαν Αμερικανοί επιστήμονες.
Είναι η πρώτη φορά που διαπιστώνεται άμεσα από μια επιστημονική έρευνα ότι αυτή η φυσιολογική μορφή έκπτωσης της μνήμης όχι απλώς μπορεί να «φρεναριστεί», αλλά ακόμη και να βελτιωθεί αισθητά χάρη στη συγκεκριμένη διατροφική παρέμβαση.

