Καθώς πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και οι γονείς σπεύδουν να αγοράσουν ένα μικρό ή μεγάλο δωράκι για τα παιδιά τους, μην παραλείψετε να λάβετε με υπόψη την υγεία των ματιών τους. Και αυτό, γιατί οι τραυματισμοί των παιδιών από τα παιχνίδια είναι πολύ συνηθισμένοι.
Επιστήμονες στη Βρετανία δοκίμασαν για πρώτη φορά σε ανθρώπους ένα «ζωντανό επίδεσμο» από βλαστικά κύτταρα, που τοποθετείται σε τραύματα στο γόνατο και μπορεί να φέρει μελλοντικά μια επανάσταση στη θεραπεία αυτών των συχνών τραυματισμών στο ποδόσφαιρο και σε άλλα αθλήματα.
Παραδοσιακά οι γυναίκες κοροϊδεύουν τους άνδρες ότι με το παραμικρό αρρωσταίνουν του... θανατά.
Όμως μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα έρχεται να δικαιολογήσει κάπως το «ισχυρό» φύλο, δείχνοντας πως συχνά οι ιοί και τα μικρόβια δείχνουν μια «προτίμηση» στους άνδρες.
«Το παιδί μου γέρνει», «στραβώνει η πλάτη του», «πάσχει από... σχολίωση»: αυτές είναι μερικές από τις εκφράσεις που χρησιμοποιούν οι γονείς για να περιγράψουν την πιο συνηθισμένη διαταραχή της σπονδυλικής στήλης στα παιδιά.
Οι άνθρωποι που τρώνε τουλάχιστον μια χούφτα ξηρών καρπών κάθε μέρα (γύρω στα 20 γραμμάρια), έχουν μικρότερο κίνδυνο για καρδιοπάθεια, καρκίνο και άλλες ασθένειες, σύμφωνα με μια νέα βρετανο-νορβηγική επιστημονική έρευνα.
Η τακτική κατανάλωση ακόμα και μικρών ποσοτήτων αλκοόλ μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο κολπικής μαρμαρυγής, της συχνότερης δηλαδή μορφής καρδιακής αρρυθμίας, σύμφωνα με νέα ανασκόπηση που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Journal of the American College of Cardiology.
Την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου και ώρα 6:00 το απόγευμα στο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Αγ. Βαρβάρας θα πραγματοποιηθεί ομιλία από την Παιδίατρο κα Τουλιοπούλου Αναστασία Επιμελήτρια Β΄ της Παιδιατρικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Βέροιας, με θέμα: «Λοιμώδη νοσήματα - Τρόποι μετάδοσης και Πρόληψη».
Οι άνθρωποι που γίνονται μέλη σε πολιτικά κόμματα, σε περιβαλλοντικές, κοινωνικές, φιλανθρωπικές και εθελοντικές οργανώσεις και εν γένει σε ομάδες συλλογικές δράσης, τείνουν να έχουν καλύτερες νοητικές επιδόσεις στην ηλικία των 50 ετών.
Φαίνεται έτσι να προστατεύουν καλύτερα τον εγκέφαλό τους από την μελλοντική εμφάνιση άνοιας, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα.
Ένα ή δύο ποτηράκια κρασί την ημέρα μπορεί να μειώνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου, αλλά οι μεγαλύτερες ποσότητες δρουν επιβαρυντικά, αναφέρουν επιστήμονες από την Αγγλία και τη Σουηδία.

