Τρίτη, Ιούνιος 23, 2026
Follow Us
Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, με απόφασή της στις 17 Δεκεμβρίου 1999, ανακήρυξε την 25η Νοεμβρίου ως Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών με σκόχο να αναδείξει ένα σημαντικό πρόβλημα με παγκόσμια διάσταση. Ο ΟΗΕ, ήδη…
Του Σάββα Τσιχλακίδη Γραμματέας Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ημαθίας
Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2022 13:23

«ΕΡΑΣΜΟΣ»: 25 ΝΟΕΜΒΡΗ 2022. Όχι άλλο αίμα!

Η Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών μας καλεί παντού και πάντα σε επαγρύπνηση και αγώνα
Της Μαρίας Πανταζή, Ψυχολόγος στοΚέντρο Αναφοράς & Παροχής Συμβουλευτικής, ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ
Με τόσο απλές αρετές, έχουμε ένα ''εγγεγραμμένο'' βιβλίο, άξια οικουμενικό μυθιστόρημα ζωής!