Σάββατο, Ιούνιος 13, 2026
Follow Us
Super User

Super User

Η κατανάλωση ανθρακούχου νερού έχει γίνει μία από τις πιο δημοφιλείς τάσεις των τελευταίων χρόνων, καθώς πολλοί το επιλέγουν ως μια πιο υγιεινή εναλλακτική στα αναψυκτικά.
Ωστόσο, τα διάφορα νερά με φυσαλίδες που κυκλοφορούν στο εμπόριο μπορεί να αποδειχθούν επιβλαβή για το σμάλτο των δοντιών σας, καθώς η οξύτητά τους μπορεί να το φθείρει με την πάροδο του χρόνου.

Ερευνητές στις ΗΠΑ ανέπτυξαν την πρώτη αυτόνομη ρομποτική κάψουλα για κολονοσκοπήσεις εντέρου, η οποία διευκολύνει κατά πολύ το έργο του γαστρεντερολόγου.
Η μαγνητική κάψουλα έχει μήκος 18 χιλιοστών, εισάγεται πρωκτικά και διαθέτει κάμερα, ενώ μπορεί να πραγματοποιεί με επιτυχία «μανούβρες» ακριβείας μέσα στο έντερο.

Η καθημερινή κατανάλωση ντομάτας φαίνεται να μειώνει στο μισό τον κίνδυνο εκδήλωσης δερματικών καρκίνων, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο Scientific Reports.

Επιστημονική ομάδα του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Οχάιο μελέτησε πως διατροφικές παρεμβάσεις μπορούν να τροποποιήσουν τον κίνδυνο εκδήλωσης καρκίνων του δέρματος σε ζωικά μοντέλα.

Οι ψηλοί και οι παχύσαρκοι άνδρες ενδέχεται να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο εκδηλώσεως επιθετικού καρκίνου του προστάτη, σύμφωνα με μία νέα πολυετή μελέτη.
Μπορεί επίσης να έχουν αυξημένες πιθανότητες να χάσουν τη ζωή τους από αυτόν, γράφουν οι ερευνητές στην επιθεώρηση BMC Medicine.

Οι λάτρεις του καφέ μπορεί να προστατεύουν την υγεία τους από πολλά και σοβαρά νοσήματα, και ίσως να κερδίζουν κάποια χρόνια ζωής, σύμφωνα με δύο νέες, μεγάλες, διεθνείς μελέτες.
Η πρώτη εξέτασε περισσότερο από μισό εκατομμύριο ανθρώπους σε δέκα ευρωπαϊκές χώρες και κατέληξε στο συμπέρασμα πως όσοι πίνουν περίπου τρία φλιτζάνια καφέ την ημέρα ζουν περισσότερο απ’ ό,τι όσοι δεν πίνουν καφέ.

Από τo Τμήμα Πολιτικής Προστασίας  Π.Ε Ημαθίας, εν όψει  της ανόδου της θερμοκρασίας τις επόμενες μέρες ανακοινώνονται τα εξής, η οποία στην περιφερειακή μας ενότητα θα αγγίξει , κατά τόπους, τους 40 βαθμούς  την Τετάρτη 12 και Πέμπτη 13 Ιουλίου, συνιστώνται προς τους πολίτες τα εξής μέτρα προστασίας:

Μεγάλη η ανακούφιση όταν επιτέλους οι δρόμοι καθάρισαν από τα βουνά σκουπιδιών. Δεν θα ήταν όμως ακόμη πιο ανακουφιστικό αν, εκτός από τα υλικά απορρίμματα, μπορούσαμε να απαλλαγούμε και από τα άλλου είδους σκουπίδια της ζωής μας;
Μπορεί να πετάμε καθημερινά σακούλες με τα άχρηστα και αναλώσιμα οικιακά υλικά, αλλά σπάνια κάνουμε το ίδιο με ανάλογα σκουπίδια σε μυαλό και συναισθήματα.

Οι πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης καταναλώνουν κατά μέσο όρο δύο αλκοουλούχα ποτά τη μέρα, πράγμα που αυξάνει κατά 21% τον κίνδυνο για εμφάνιση καρκίνου του παχέος εντέρου, πέρα από άλλους καρκίνους του πεπτικού συστήματος, προειδοποιεί νέα έκθεση της ευρωπαϊκής οργάνωσης γαστρεντερολόγων United European Gastroenterology.

Η διαμονή κοντά σε πολυσύχναστους και θορυβώδεις δρόμους φαίνεται να επιδρά αρνητικά στις προσπάθειες ενός ζευγαριού να κάνει παιδί, σύμφωνα με μια νέα δανική επιστημονική έρευνα, η οποία διαπίστωσε ότι αυξάνεται η πιθανότητα να χρειασθούν έξι έως 12 μήνες για τη σύλληψη του παιδιού.

Από την Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας, συστήνονται τα παρακάτω μέτρα για την πρόληψη εμφάνισης ανεπιθύμητων συμπτωμάτων στις περιόδους επερχόμενων υψηλών θερμοκρασιών και  στη διάρκεια του καύσωνα: