Τις διακριθείσες αθλήτριες του τμήματος αισθητικής ομαδικής γυμναστικής του ΑΠΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ υποδέχθηκε το μεσημέρι της Τρίτης 9 Ιουνίου 2026 ο Δήμαρχος Βέροιας, κ. Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης, παρουσία του Αντιδημάρχου Αθλητισμού, κ. Μιχάλη Τζαφερόπουλου, με αφορμή την εκπροσώπηση της χώρας μας μαζί με άλλες δύο ομάδες από την Ελλάδα…